Публикации

10 НЕЩА, КОИТО СА ВАЖНИ ПРИ ПЛАНИРАНЕ НА ИНТЕРВЮ ЗА РАБОТА

1️⃣ Направете проучване за работната позиция като изисквания за стаж и професионална квалификация. Потърсете информация за работодателя - каква фирма е, какви са нивата на заплащане, коректен работодател ли е. 2️⃣ Подгответе си списък с въпроси, които искате да зададете на интервюиращият ви специалист. 3️⃣ Облечете се делово, спретнато и чисто за интервюто. 4️⃣ Пристигнете на интервюто няколко минути по-рано. По-добре да изчакате, отколкото да закъснеете! Ако нещо Ви възпрепятства и не успеете да отидете на срещата за интервю - обадете се и се извинете, защото и от другата страна стоят хора. 5️⃣ Вземете със себе си по време на интервюто няколко копия от професионалната си автобиография/CV, тефтер и химикал. 6️⃣ Поддържайте контакт с очи с всички присъстващи на интервюто, покажете им, че сте заинтригуван/а от работната възможност. 7️⃣ Никога не обсъждайте темата за пари/заплата на първо интервю! 8️⃣ Не пийте повече от 1 алкохолно питие на официален обяд или официално събит

ЗАЩО ДА ИНВЕСТИРАМЕ В ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ СИ?

Повечето малки и средни предприятия, които са на българския пазар смятат, че обучението на персонала е загуба на време и средства. Други смятат, че това начинание е времеемко и много скъпо удоволствие. Защо да инвестираме в обучението на служителите си? Ето един възможен отговор от наша страна за важността на продължаващото обучение на служителите: Когато дефинираме от какви знания и умения имат нужда служителите, които работят в една организация, е нужно да започнем от това какъв тип е самата организация и каква е нейната работна култура. Организация, която има силна стратегия за продължаващо обучение на служителите си, е успешна по отношение на по-висока бъдеща работна ефективност и по-ниско текучество на нает персонал. Несъмнено най-лесният вариант е още при първоначалния подбор да назначим най-квалифицираните и най-успешните като резултатност кандидати. Но това често е недостижимо скъпо като процес по селекция и като последващо работно възнаграждение за по-голямата част от рабо

НИЕ ОТИВАМЕ НА КАРИЕРНО ИЗЛОЖЕНИЕ

Изображение
На 15. март и 16. март 2019 година от 8.00 до 18.00 часа на щанд 44 наш консултант ще представи дейността на СимРа Консултинг Истърн Юръп ЕООД на изложението на EBBS Fair за Кариера и Образование. Ще презентираме и дейността си като кариерни консултанти.

ВЕСЕЛИ КОЛЕДНИ И НОВОГОДИШНИ ПРАЗНИЦИ

С пожелания за успех във всичко, което умеем Късмет във всичко, което не зависи от нас И сбъдване на всичко, за което мечтаем!

ОБУЧЕНИЕ ПО НИДЕРЛАНДСКИ ЕЗИК ЗА БЪЛГАРСКИ СПЕЦИАЛИСТИ

Знаете ли, че…..: 1. Белгийската медицинска система изпитва остра нужда от квалифицирани кадри за своите болници, които владеят нидерландски език? 2. Българите, сравнени с други работещи чужденци в Белгия, научават най-успешно нидерландски език? 3. Сега имате уникалната възможност да получите добро знание на добра цена? 4. Че можете да бъдете от първите, избрани за работа от наши партньори, които да поемат разходите за обучение?* СимРа Консултинг Истърн Юръп ЕООД стартира уникален образователен проект, съвместно с български и чуждестранни партньори от месец септември 2012 г. Повече информация за курса по нидерлански език: Хорариум – 120 учебни часа, всеки ден. Графикът е съобразен с работното време на курсистите Цена – 500 лева за целия курс, включва и стойността на учебните материали. Възможности за заплащане на 2 вноски – 10 дни преди началото на курса, 10 дни след началото на курса Преподавател е български специалист с нидерландски език и практика в Белгия. У

Весела Коледа и Щастлива 2012 Година!

Изображение

ЧОВЕШКИЯТ КАПИТАЛ И БИЗНЕС РАСТЕЖА - ДВЕТЕ СТРАНИ НА ЕДНА МОНЕТА

Докато корпорациите агресивно продължават да търсят нови начини, за да стимулират високия растеж, стратегиите им за персонала трябва да са в съзвучие с техните бизнес инициативи. В днешния нов работен свят човешкия капитал и бизнес растежа трябва да са двете страни на една и съща монета. Това означава, че е време организациите да се обърнат към намирането на неоткритите таланти в собствените си редици. Служителите са Ваши клиенти и затова е добре да подходите по-интелигентно в използването на базата си от таланти, за да рестартирате своя растеж. Съществуват два различни типа организации – предприемаческа и традиционна. Това са две изначално различни структури. В предприемаческата структура съществува среда, която стимулира изобретателността на своите служители. В нея иновациите са на първо място. Идеите и предприемчивостта на служителите се насърчават, така че те да дадат най-доброто от себе си. Посредством идеите хората се съревновават помежду си по справедлив начин и се вдъхновя