Публикации
КАК ДА СТАНЕМ ЛИДЕРИ
- Получаване на връзка
- Имейл
- Други приложения
Общоприето е схващането, че лидерството е дадено, а не се взима. Също така се знaе, че лидерите се раждат, тъй като това е естествена дарба. В някои аспекти това е така. Но има някои качества, които могат да бъдат придобити, за да се промени статуквото. Така нареченият роден лидер е харизматичният индивид. Той по естествен начин се харесва на останалите и е в състояние да ги убеди да направят, това което той иска. Лидерът има глобален поглед над ситуациите и бърз отговор на проблемите. Той е спокоен, когато светът около него експлоадира. Той помни имена и профили на хората, които е видял. Той е многофункционална личност. Той има дарбата да преговаря вътре и извън организацията. Той оценява и знае как да подбере и накара най-добрите специалисти да работят с него. Той е визионер. Той е смирен и притежава професионална тактичност.... Всъщност всички тези качества могат да бъдат придобити от всеки, който желае да заеме по-висока позиция, да управлява организация, група или тим. Първото, ко
КАК ПУБЛИКУВАНЕТО НА ОБЯВА ЗА РАБОТА МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ НА СТАРТИРАЩИТЕ ПРЕДПРИЕМАЧИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ТЕХНИЯ ИМИДЖ?
- Получаване на връзка
- Имейл
- Други приложения
Допреди няколко десетилетия, когато нямаше ИНТЕРНЕТ портали за работа, всички обяви се публикуваха във вестниците. Тогава въпросът беше как да се открои обявата за работа и едно от решенията бе тя да се публикува цветна. Комуникацията и връзките с обществеността са важна част от създаването на имидж на добър и желан работодател. Човешките ресурси са важна част от имиджа на всяка фирма и затова работодателите гледат прагматично на публичната си визия. Така те по-лесно привличат и задържат талантите. В днешни дни първото и най-важно условие, за да се проведе една добра кампания по подбор, е да се създаде комуникация, основана на истинността. Добре е да не се дават напразни обещания на кандидатите. Компанията трябва да извлече най-доброто от своите ценности, култура и визия. Добре е в обявата за работа да се включи информация за корпоративната структура, за да знае бъдещия служител къде е неговото място и кой е неговия пряк ръководител. Това има значение за бъдещата удовлетвореност от ра
ИНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В ПОМОЩ НА ОНЛАЙН ПОДБОРА
- Получаване на връзка
- Имейл
- Други приложения
Онлайн подбор на кадри, ИНТЕРНЕТ подбор или още е-подбор е термин при използването на ИНТЕРНЕТ за селекция, назначаване и задържане на таланти. Това включва и оценка и напасване на профилите на кандидатите като умения и квалификация спрямо изискванията на длъжността. Как най-ефективно може да се използва глобалната мрежа в съчетание с маркетинга за целите на онлайн подбора: ОБЯВА ЗА РАБОТА. Когато публикувате обява за работа има няколко важни момента, които не трябва да се пропускат: Максимум видимост: Важно е да имате развита медия и комуникационна стратегия, за да изпратите правилното послание до колкото се може повече квалифицирани кадри. Липсата на кадри кара работодателите да измислят маркетинг-ориентирани послания, които да продават тяхната „работодателска марка” на кандидатите. Къде една обява за работа има най-голяма видимост? Корпоративен уеб сайт: Това е първата точка на контакт, и то в частта свободни позиции/кариери, с потенциалните кандидати за работа. Когато бъдещ Ваш