Публикации

ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ И СТАЖ ВЪВ ВЕЛИКОБРИТАНИЯ

Екипът на СимРа Консултинг Истърн Юръп ЕООД анонсира нова услуга в портфолиото си - продължаващо професионално обучение за специалисти от следните браншове: • хотелиерство • ресторантьорство • кетъринг • медицински грижи В партньрство с доставчик на професионално обучение от Великобритания, по одобрен правителствен проект за български и румънски граждани, всички желаещи да се обучават в регионите Кент и Съсекс, добиват статут на официално пребиваващи студенти и стажанти за едногодишен период с Жълта карта. За програмата могат да кандидатсват професионални готвачи, хотелски мениджъри, камериери/ки, сервитьори/ки, рецепционисти/ки, медицински сестри/братя, лични асистенти. Обучителните курсове се провеждат в 16 колежа и университета и 9 доставчика на професионално обучение, одобрени от Британското правителство. Минимални изисквания, на които трябва да отговарят обучаващите се: професионална квалификация, поне една година трудов стаж в професионалното направление, свободно говорим амглийс

ПО ВРЕМЕ НА ИНТЕРВЮ

Важно е първото впечатление, което оставяте пред интервюиращия ви. С първото влизане в помещението е важно да изглеждате добре, да не сте облечени в крещящи цветове и да се усмихвате. Започнете да говорите на по-неутрална тема като времето например. След това се представете най-общо кой сте, какво ви води на това място, разкажете мотивирано какво ви е накарало да подадете документите си за тази позиция. По време на интервюто ще ви бъдат задавани най-различни допълнителни въпроси, възможно е да ви дадат и психологически тестове. По-надолу ще прочетете някои от най-задаваните въпроси и примери за това как трябва да отговорите: • Защо искате да напуснете работата си? Не казвайте, че не понасяте шефа си или че имате конфликт с него! Разкажете за своите професионали намерения и за това, че желаете да работите за тази компания, която ще допринесе за вашето развитие. • Вие сте прекалено квалифициран за тази длъжност! Опонирайте с това, че сте човек, който няма нужда от въвеждане в работата, з

КАК ДА ПУБЛИКУВАМЕ ОБЯВИ ЗА РАБОТА В LINKEDIN

Социалната мрежа LinkedIn вече наброява 5 000 000 професионалисти. Разбира се, за България бройката е по-малка, ако се абстрахираме от множеството сънародници, които работейки и живеейки в чужбина, също имат свои профили там. Ако вие сте специалист по подбор на персонала, е добре да се възползвате от възможността, която LinkedIn ви дава и да подбирате бъдещите си колеги през още един канал. Как по-добре може да стане това: • Абонирате се за професионална група в мрежата; • Създавате своя професионална група и каните сходни профили; • Публикувате своята обява в секцията Jobs на професионалната група. Колкото повече професионални направления покривате като специалист по подбор на персонал, в толкова повече групи е добре да присъствате. Предимствата на подобен тип анонси за работа: • Достигат до широк кръг от специалисти в конкретна област; • Работят ефективно, тъй като хората сме социални същества и споделяме помежду си; • Безплатни са; • Добивате популярност. Недостатъци: • За сега няма

ВЕСЕЛИ И ЩАСТЛИВИ ПРАЗНИЦИ!

Изображение
Екипът на СимРа Консултинг Ви пожелава Добро настроение и бодър дух през настоящите празници! Честита Коледа и Весела Нова 2010 година!

УПРАВЛЕНИЕ НА ТАЛАНТИ

Управлението на таланти е процеса на създаване и интегриране на нови служители, инвестиция в и задържане на настоящи служители, и стимулиране на изключително способни професионалисти да работят за Вашата компания. Процесът на управление на таланти е познат още като „Война за таланти”. Работодателите, които са фокусирани върху управление на своите таланти, статегически обмислят как да намират, задържат, развиват и промотират служителите си във фирмената структура. Когато е имплементирана система за управление на талантите, ползите от нея се изразяват в: • добър годишен приход; • удовлетвореност на клиентите; • по-високо качество; • по-висока продуктивност; • конкуренти цени; • по-малко време за изпълнение; • по-голям пазарен дял. Компаниите, които желаят да се фокусират върху управлението на талантите, трябва да създадат и план, който да включва следните компоненти: • търсене, интригуване и наемане на квалифицирани кандидати, които имат конкурентен профил; • дефиниране и управление на к

ОПТИМИЗАЦИЯ НА БИЗНЕС ПРОЦЕСИТЕ И ОПТИМИЗАЦИЯ НА ПОДБОРА НА ПЕРСОНАЛ

Оптимизацията на подбора на персонал (Recruitment Process Optimization) е част от управлението на бизнес процесите (Business Process Optimization) . Тази услуга е насочена към различни по вид и големина бизнес организации. Тя подпомага по-ефективно възвръщаемостта на инвестициите и намалява бюрокрацията. Предимствата й са по-голяма гъвкавост на дейността на организацията и по-висока конкурентноспособност. Това от своя страна води до нейния по-бърз растеж. Не на последно място е възможността за ускоряване на бизнес процесите в компанията, особено ако услугите на последната са насочени към крайни потребители. По същността си оптимизацията на подбора на персонал представлява доставка по отдаване на работна сила от една на друга компания. Всички административни ангажименти, свързани с човешките ресурси, също са изнесени. Тази услуга подпомага дейности, извършващи се от високо профилирани специалисти, които се намират трудно на пазара, и са високо платени. Със схема за временна заетост ком

ПОЗИТИВНА ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ

Когато управлявате екип, никога не подценявайте силата на позитивната оценка. Тя може да бъде мощен стимулатор за мотивацията на вашите служители. Винаги давайте навременна позитивна оценка, когато някой от екипа ви е свършил качествена и навременна работа. Ако се чудите как точно и в кой момент да дадете положителна оценка, ето няколко насоки: На момента – позитивната оценка е прекалено важна, за да отлагате момента. Кажете нещо добро веднага. Публично – докато негативната оценка е редно да бъде дадена на четири очи, позитивната трябва да е публична. Направете я пред целия екип. Тя е стимул и за всички останали ваши сътрудници. Бъдете конкретни – не казвайте просто „браво”, а бъдете по-конкретни. Ако ваш служител е направил подобрение на работния процес или е обслужил клиенти по професионален начин и те са останали доволни, кажете кое точно е постижението му. Повторете задоволството си от свършената работа и на общи събирания на компанията, в която работите. Не използвайте суперлат