Публикации

КАК ДА ПУБЛИКУВАМЕ ОБЯВИ ЗА РАБОТА В LINKEDIN

Социалната мрежа LinkedIn вече наброява 5 000 000 професионалисти. Разбира се, за България бройката е по-малка, ако се абстрахираме от множеството сънародници, които работейки и живеейки в чужбина, също имат свои профили там. Ако вие сте специалист по подбор на персонала, е добре да се възползвате от възможността, която LinkedIn ви дава и да подбирате бъдещите си колеги през още един канал. Как по-добре може да стане това: • Абонирате се за професионална група в мрежата; • Създавате своя професионална група и каните сходни профили; • Публикувате своята обява в секцията Jobs на професионалната група. Колкото повече професионални направления покривате като специалист по подбор на персонал, в толкова повече групи е добре да присъствате. Предимствата на подобен тип анонси за работа: • Достигат до широк кръг от специалисти в конкретна област; • Работят ефективно, тъй като хората сме социални същества и споделяме помежду си; • Безплатни са; • Добивате популярност. Недостатъци: • За сега няма

ВЕСЕЛИ И ЩАСТЛИВИ ПРАЗНИЦИ!

Изображение
Екипът на СимРа Консултинг Ви пожелава Добро настроение и бодър дух през настоящите празници! Честита Коледа и Весела Нова 2010 година!

УПРАВЛЕНИЕ НА ТАЛАНТИ

Управлението на таланти е процеса на създаване и интегриране на нови служители, инвестиция в и задържане на настоящи служители, и стимулиране на изключително способни професионалисти да работят за Вашата компания. Процесът на управление на таланти е познат още като „Война за таланти”. Работодателите, които са фокусирани върху управление на своите таланти, статегически обмислят как да намират, задържат, развиват и промотират служителите си във фирмената структура. Когато е имплементирана система за управление на талантите, ползите от нея се изразяват в: • добър годишен приход; • удовлетвореност на клиентите; • по-високо качество; • по-висока продуктивност; • конкуренти цени; • по-малко време за изпълнение; • по-голям пазарен дял. Компаниите, които желаят да се фокусират върху управлението на талантите, трябва да създадат и план, който да включва следните компоненти: • търсене, интригуване и наемане на квалифицирани кандидати, които имат конкурентен профил; • дефиниране и управление на к

ОПТИМИЗАЦИЯ НА БИЗНЕС ПРОЦЕСИТЕ И ОПТИМИЗАЦИЯ НА ПОДБОРА НА ПЕРСОНАЛ

Оптимизацията на подбора на персонал (Recruitment Process Optimization) е част от управлението на бизнес процесите (Business Process Optimization) . Тази услуга е насочена към различни по вид и големина бизнес организации. Тя подпомага по-ефективно възвръщаемостта на инвестициите и намалява бюрокрацията. Предимствата й са по-голяма гъвкавост на дейността на организацията и по-висока конкурентноспособност. Това от своя страна води до нейния по-бърз растеж. Не на последно място е възможността за ускоряване на бизнес процесите в компанията, особено ако услугите на последната са насочени към крайни потребители. По същността си оптимизацията на подбора на персонал представлява доставка по отдаване на работна сила от една на друга компания. Всички административни ангажименти, свързани с човешките ресурси, също са изнесени. Тази услуга подпомага дейности, извършващи се от високо профилирани специалисти, които се намират трудно на пазара, и са високо платени. Със схема за временна заетост ком

ПОЗИТИВНА ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ

Когато управлявате екип, никога не подценявайте силата на позитивната оценка. Тя може да бъде мощен стимулатор за мотивацията на вашите служители. Винаги давайте навременна позитивна оценка, когато някой от екипа ви е свършил качествена и навременна работа. Ако се чудите как точно и в кой момент да дадете положителна оценка, ето няколко насоки: На момента – позитивната оценка е прекалено важна, за да отлагате момента. Кажете нещо добро веднага. Публично – докато негативната оценка е редно да бъде дадена на четири очи, позитивната трябва да е публична. Направете я пред целия екип. Тя е стимул и за всички останали ваши сътрудници. Бъдете конкретни – не казвайте просто „браво”, а бъдете по-конкретни. Ако ваш служител е направил подобрение на работния процес или е обслужил клиенти по професионален начин и те са останали доволни, кажете кое точно е постижението му. Повторете задоволството си от свършената работа и на общи събирания на компанията, в която работите. Не използвайте суперлат

ДА СИ НАМЕРИМ РАБОТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА ИЛИ ДА НАМЕРИМ ДОБРИ СЛУЖИТЕЛИ?

Напоследък много консултанти съветват кандидати за работа как да създадат атрактивно портфолио, за да успеят на пазара на труда. Важно е да имате добра автобиография и мотивационно писмо. Да знаете как да се държите по време на интервю. Трябва и да знаете как да увеличите шансовете си за работа като кандидатствате по обяви за работа, активирате лични контакти, общувате по много и различни поводи с различни хора на живо и онлайн. Никъде не видях обаче съвет за компаниите, които използват този момент, за да попълнят редиците си с талантливи служители. Общоизвестен факт е, че подборът на персонал е като продажбите. И че трябва не само кандидатът, но и компанията да се лансира добре на пазара на труда. Което преведено на по-прост език означава, че постулатите, които важат за едната страна, важат и за другата. Не е достатъчно просто да публикувате обява, че търсите хора. Тя ще има ефект, но само до някаква степен. Добре е да разширите каналите си на търсене на таланти. Да използвате специал

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!

Изображение
С пожелания за мир и спокойствие за Вас и домът Ви от СимРа Консултинг!